Найдовший міст у Світі між Європою і США Міст між континентами

   Мости є однією з найдавніших інженерних споруд людства. Прототипом мосту було просто звичайне повалене дерево, яке служило для проходу з одного берега річки на інший. З часом ці споруди стали стійкішими за допомогою кам’яних опор, і, починаючи з середньовіччя, швидке зростання міської інфраструктури спричинило потребу в міцних і довговічних мостах.

   Понте Фабріціо найстаріший міст в Римі. Він був побудований у 62 році до н. Ця споруда пов’язує острів Тибріна через річку Тибр. Його довжина становить 62 метра, а ширина – 24,5 метра. 

  Міст Аньзи, побудований у 605 році, зберігся майже в первинному вигляді до наших днів. Вся конструкція становить 164 фути в довжину і 29 футів в ширину. У той час, коли він був побудований вважався дивом техніки. За довгі століття свого існування він витримав 10 повеней, вісім воєн та незліченну кількість землетрусів.

  Капельбрюке – один із найстаріших дерев’яних мостів у світі. Спочатку го є міст був побудованигшй, щоб з’єднати старі і нові частини міста Люцерн для оборони, і сьогодні це один з головних символів Швейцарії. Це довжина 669 футів.

  Важко знайти людину, яка хоча б десь не бачила мосту Золоті Ворота.  Він є центральною пам’яткою Сан – Франциско з’явився у величезній кількості фільмів, і вона охоплює довжину 6463 футів.

  Міст Васко да Гама в Португалії є найдовшим в Європі, протяжністю в 4 з половиною милі. Конструкція мосту дозволяє йому витримувати вітер швидкістю 250 км/год і сильні землетруси.

    Але абсолютний світовий рекорд відноситься до Великого мосту Даньян-Куньшань в Китаї , який знаходиться в частині залізниці від Пекіна до Шанхаю . Його довжина становить 102 милі. Для побудови цього мосту було витрачено понад 10 мільярдів доларів та зайнято 10 000 робітників. Дивно, але будівництво цього мосту велося одночасно з обох кінців. Споруда потребувала 88 мільйонів кубічних футів бетону і 551 155 тонн сталі , а для виробництва всього цього матеріалу було запущено 10 цілих заводів . Все це було зроблено для забезпечення максимально можливої ​​безпеки у разі наявності сейсмічної активності. За середній день через міст перетинають близько 30 000 автомобілів. Цю неймовірну конструкцію вдалося побудувати та ввести в експлуатацію всього за два роки.

  Багато людей сьогодні просто бояться літати на літаку або плисти на кораблі, де б вони потрапили в морську хворобу. За останньою цифрі , майже третина світу страждає населення від страху перед польотом, й 6,5% від людей , навіть відмовляються безпосередньо літати. Тепер давайте уявимо міст, який з’єднує не просто два береги, а два континенти. Це дозволило б людям подорожувати, не боячись за своє життя, і це було б способом проїхати машину по всьому світу або ще швидше перевезти товари. 

  Таким чином, ми побудуємо міст між Європою та Північною Америкою . Для початку, однак, давайте поглянемо на історію. Адже люди вже мали ідеї щодо побудови такої неймовірної споруди. Німецькі дизайнери Михаэль Хаас і Кай Цирц створили дивовижний дизайн, який поки що існує лише на папері. Міст, який вони задумали, пов’яже захід Франції Бріджпорт, містечко в американському штаті Коннектикут. Крім того, це був би перший міст, який пливе у повітрі. Опорами в цьому випадку будуть супутники на геостаціонарній орбіті, де гравітація нашої планети та сила, що діє на супутники, врівноважені . C Ables проведення моста вгору впаде вниз від цих супутників. Приблизна довжина від однієї такої підтримки становить 37 миль, але , на жаль, навіть якщо вони були зроблені з супер-міцної сталі, вони просто оснастку під своєю власною вагою титанічної .

   Ми будемо вибирати замість більш класичної, приземленою форми для нашої теоретичної структури . Між іншим, вже є міст, що сполучає континенти, досить смішний. Зрозуміло , він ніде не такий вражаючий, як можна було очікувати . Фактично Ісландія розташована на кордоні двох гігантських тектонічних плит, Євразійської та Північноамериканської. Саме на цих плитах розташовані ці два континенти, і досить нечепивний міст з’єднує їх. Але ми не шукаємо легких шляхів тут , на нашому каналі, і ми завжди хочемо , щоб побудувати найбільші і самі дивовижні об’єкти, якщо тільки в теорії.  

Нехай ми вирішити , де саме наш міст буде охоплювати . Почнемо це в португальському місті Порто, а потім прямуємо прямо до Сент- Джонса в Канаді. Чому саме цей маршрут? Це найоптимальніший і найкоротший шлях через океан від одного материка до іншого . Більше того , таким чином наший міст буде розташований у зоні з м’яким кліматичним впливом , що забезпечить зручну температуру. Наш міст буде довжиною 3525 км і шириною 50 м. Висота моста буде 1509 футів, так що будь-який морське судно може пройти під наш міст без будь – яких проблем. 

   На кожні півмилі дороги потрібно приблизно 910 тонни асфальту. Тому для нашого мосту нам знадобляться приголомшливі 3 207 750 тонн . Середня швидкість, з якою ви могли б проїхати міст, склала б 60-70 км за год милі на годину . Це дозволить водіям уникати будь-яких дорожньо-транспортних пригод чи небезпечних аварій, а також вони зможуть пройти всю відстань всього за 60 годин. Подумайте, всього два з половиною дні, і ви вже на іншому континенті. Однак, щоб переконатися, що ви зможете це зробити, ми повинні трохи обладнати цей міст . Припустимо, що середнє споживання палива на нашому маршруті становить 2 9 галонів на милю , а паливний бачок середнього автомобіля вміщує 13 галонів. Це означає, що автомобіль зможе проїхати лише 388 миль, перш ніж його доведеться заправити . За цими цифрами нам потрібно було б розмістити щонайменше п’ять АЗС на мосту, а АЗС також повинні бути обладнані санвузлами та магазинами. Але водіям, ймовірно, знадобиться також місце для зупинки на ніч . Крім того, таким чином міст зможуть використовувати не тільки власники автомібілів. Миля залізничної колії коштує приблизно 4–5 мільйонів доларів, тому для нашої залізниці нам потрібно було б витратити 8 мільярдів доларів, і це лише на самі рейки, не враховуючи вартість моста та залученої робочої сили . Це значна сума, але в додатку до залізниці сам, ми повинні були б виділити кошти для зміцнення структури моста і опора. Потяги під час руху створюють додаткові коливання, що, в нашому випадку, робить їх більш небезпечним способом пересування. Але такий міст міг би стати однією з найпопулярніших споруд у світі, він міг би вирішити низку транспортних проблем та пришвидшити перевезення ! Але чи можливо це можливо навіть із застосуванням сучасних систем та технологій?

  Середня глибина океану на цій ділянці становить 12 257 футів. Для порівняння, опори мосту Васко да Гама повинні опускатися лише на 301 фут нижче рівня моря . Виконуючи будівництво на таких глибинах, використовується коффердамська технологія. Це тимчасове створений водонепроникний каркас в морі  . Більшість будівельних або ремонтних робіт відбувається в цих відсіках, які зберігаються сухими . Але ви не можете зайти занадто далеко вниз, тому що тоді відс ік буде просто роздавлений тиском навколишньої води. Навіть якби можна було працювати на таких глибинах, стійкість структури залежала б від ґрунту на дні океану. Крім того, тектонічні плити можуть створювати проблему, оскільки при їх русі вони можуть руйнувати опори. Є чи що маю в виду, то, що такий міст просто не може бути побудований? Давайте подумаємо ще трохи про це. Що робити, якщо ми поставимо міст під воду ? 

Зараз багато інженерів створили мости, які перетворюються на підводні тунелі. Наприклад, міст Ересундсбро між Данією та Швецією має тунель протяжністю 2,5 милі, і це найглибший підводний тунель у світі, пролягаючий на рівні 941 фути нижче рівня моря . Тиск води на цій глибині в океані перевищує атмосферний тиск в 373 рази! Це ризиковані цифри, коли ви будуєте тунель. Перейдемо тепер до військової інженерії. Понтон – це тип мосту, який використовується в умовах ведення війни. Понтонні мости відрізняються відсутністю опор: міст складається з плавучих платформ, пов’язаних ланцюгом . Основна проблема з ними полягає в тому, що, хоча вони служать для того, щоб люди могли перетнутись, вони не можуть підтримувати великі навантаження. Крім того, завдяки конструкції понтонного мосту він не дозволяє будь-яким човнам користуватися водним шляхом .

Загалом, поки що наш уявлений міст неможливий. Це коштувало б величезних грошових сум, адже крім матеріалів, нам потрібно було б врахувати витрати на доставку їх на будівельний майданчик, а також заробітну плату десятків тисяч робітників. Більше того, немає гарантії, що обраний нами маршрут безпечний: в океані вирують шторми, і хто знає, наскільки можуть досягти високі швидкості вітру. Будь-яка катастрофа на такому мосту мала б жахливі наслідки . Тим НЕ менше, перевезення вантажів стало б в кілька разів швидше , ніж контейнерні перевезення, яка займає мінімум 2-3 місяці . У будь-якому випадку, як ми визначили, потрібна технологія все ще знаходиться поза нашим досягненням.

Але хто знає, що має майбутнє – в минулому люди навіть уявити собі не могли звичайні літаки, а зараз ми літаємо між Європою та Америкою плавно. Тому, як показує досвід, чудові речі можуть лежати далі в дорозі, нам просто треба трохи почекати. І це все зараз, дякую за перегляд. Залиште нам свої коментарі, і ми зробимо все можливе, щоб відповісти на них. Не забудьте запропонувати власні теми для майбутніх відео!

Залишити відповідь